Allt på datorn är borta

*Gråter*
Hemma i Järnforsen nu. satte mig vid datorn för att jag skulle bränna ner alla mina bilder och upptäcker att precis allt är borta. Inte en enda bild inte ett enda dokument. Helt förstörd.
Datorn har krånglat hemma så far fick lägga över allt på en annan hårddisk och glömde sedan att lägga tillbaka mina grejer och raderade sedan allt på den hårddisken eftersom de va hans jobbs. Jag är verkligen så ledsen. Alla bilder från min tonår...alla resor, fester,vänner....
Ett gnista av lycka fick jag tillbaka då jag ringde Sara o som tur är så har hon en del bilder som jag kan ha glädje av. Från våra cypernresor, festivaler o.s.v. Så på juldagen kommer jag till dig darling med en massa brännskivor så får jag kopiera från dig. Tyvärr långt ifrån allt jag hade, men många minnen kan räddas. Du är en ängel!

Puss o hej från en ledsen Fis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback