Bra start

Klockan ringde 07.00, sprang till bussen vid 07.40. När jag skulle hoppa på bussen pep de i kortläsaren. Shit de va dags för o fylla på kortet och jag hade inet ett öre löst i pluskan. Så fick vända om o hoppa av bussen o kila till närmaste bankomat o ta ut pengar. Bussen efter va sen o jag blev 20 min sen till jobbet idag..jaja men de kan jag leva med. Får jobba in de i eftermiddag.
Lite mer otur...på fika rasten så skulle jag ta mig en kopp choklad, men nåt va fel med maskinen så de bara sprutade o skvätte ner mig o golvet o allt i närheten.

Helgen va bra. Hälsade på Carro & Johan i fredags. Kikade på idol-finalen o älsklingen hade me sitt Gitarr hero, en leksaks gitarr som man kopplar till playstationet... en barnleksak!? eller? Va hos Maja innan på kvällen o tog de lungt. Lördags va de jobb o på kvällen blev de en liten spontan hemma fest hos Helena o Martin. Vi va bara 6 personer o hade verkligen jätte trevligt. Blev sent o kanske lite för mycke att dricka. Söndag blev en ligga-i-soffan dag.
Veckan som kommer är fullspeckad. Endast ledig i kväll...annars e de fullbokat...extra jobb, julfest m.m.

10 rätt på stryktipset denna gång.


Puss o hej. Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback