Fullt ös

Sitter på jobbet och är helt slut. Sov jag kanske lite dåligt i natt!? verkar inte bättre. Dags för Smålandsidrottens julfest i kväll. Brukar ha riktigt trevligt. Festen ska hållas på Stora hotellet. Glad att menyn inte består av julbord utan en tre rätters måltid. Jag är inte så förtjust i julmat ärligt talat.
Lär blir lungt med festandet för min del. Måste tänka på att jag ska upp och jobba imon och även på söndag. Tror inte jag är ledig en enda dag fram till julafton, men jag ska inte klaga för jag bestämmer helt och hållet själv och tycker också det är riktigt kul.
Om jag har ork så blir det även lite fest imon kväll med Maja o gänget. Vill verkligen..Har alltid sket kul rent ut sagt me tjejerna. Ska jag kanske plocka med mig karaoken!?
Fick mitt spelkort från Svenska spel igår som Lisa skickade mig för hon av med i nån tävling på jobbet om vem som lyckades dela ut flest. dags o fixa ihop en ny rad inför morgondagens matcher...
Ha de 10 rätt förra helgen...inte bra nog. Kan nog behöva spel kortet
Lisa!!!

Måste kila. Möte strax på Stora hotellet.


Puss Puss //Fisen

[ Tack för en riktigt mysig kväll igår älskling, hockey o din fina middag *ler* ]
Gillar dig mest. Längtar till söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback