Hockeykväll

Snart dags att åka hemmåt, 1 timma kvar. Hoppas på att älsklingen fixat nån god middag. inte ofta man blir bortskämd med de eftersom vi jämt jobbar kvällar. Eller framför allt han..jag gör ju bara de nu i december. Nu på vintern skulle jag kunna tänka mig o jobba mycke kvällar, men på sommaren då är de lär de vara mindre kul för då är de så mycke man kan hitta på ute o.s.v
I kväll är jag ledig så då ska jag o Anders o kika på HV71-Djurgården. Alltid kul med lite hockey. Va nog bara två veckor sen jag kikade sist. Kul o hitta på nåt me killen när vi väl är lediga en kväll tillsammans.

Förresten har jag kommit på vad jag ska ge i julklapp till nästan alla. Fick sån himla bra idé innan. kan tyvärr inte berätta här. Hjälpte pappa med en present till min brors 18-årsdag. En Dieselklocka med brunt läderband och digitalurtavla (hittar ingen bild just nu) De lär han bli riktigt glad över. elelr vad tror ni?

PUSS o heja HV blå. //Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback