Jag hockeyspelare

Nej verkligen inte! Jag spelade hockey me jobbet i går...va riktigt kul, men jag är ingen stjärna. Tror nog de va första gången jag spelade hockey.  Det är lite för mycke o hålla koll på både klubba o skridskoråkandet, innebandy räcker gott o väl för mig. Åka skridskor är inte min grej. Åka frammåt gå bra...men stanna o svänga...nej de är bara o glömma. Säkert 8 år sedan jag stod på ett par skridskor nu. Måste sett sket kul ut. *ler*
Jobbat 18 dagar i sträck nu, men de funkar bra. Ska vara ledig på lördag. Ska bli så skönt med en sovmorgon. Längtar...men som sagt de är ju bara en kort period jag jobbar mycke så just nu känns de mest bara kul,  negativt och inte få så mycke tid över till annat. Kände mig så tråkig att jag hoppade festen med tjejerna i lördags, men jag hade verkligen ingen som helst ork. *ledsen* Va så skönt o bara va hemma med lite chips o dip framför tv:n.

Goodbye/ Love. Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback