Jag vann

10 rätt på stryktipset o vinst på 46 kr. Bra där. Jag vann o de är huvudsaken!

Nu har Marlene o killen flyttat till Norge. Lycka till med ert nya liv nya jobben och det nya landet. Hoppas ni kommer trivas!

Sket slut just nu. Jobbade hela helgen och så va de julfest med jobbet i fredags. För lite sömn o ingen sovmorgon. Men de är bara o köra på...Va på Stora hotellet i fredags me jobbet sen gick vi vidare till Twin. Spelade av lite pengar på Blackjacken och drack öl. (vet ju redan innan att Blackjack är inget vinnarspel. Kassa odds).



Julklappar

Snabbshoppade på A6 igår efter jobbet. På 20 min va julklappen till mor & mormor fixade. Till mammsen blir det en brun over-size skinnväska från Wedins och till mormor blev de lite fräcka underkläder från Lindex. Känsn skönt o ha fixat de. Julklappen till pappa & hans sambo får bli en fin kaffebryggare eftersom den de har är kass. Perfekt läge för o ge dem en i julklapp. Det får bli en
moccabryggare. Hoppas ni blir nöjda o glada. (Kan berätta vad jag tänker ge eftersom de ändå inte har tillgång till min blogg)

Mina andra julklappar håller jag för mig själv. Anders klappar är klara och den till tjejerna. Så nu kan jag känna lugnet!

Ska vi åka på Roskilde älskling?


Puss //Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback