Jobboman?

Det är helt enkelt mycket av allt just nu. Inte kännt av nån vidare stress innan, men nu börjar de dra ihop sig. Skulle bara vilja ha en helt ledig dag..sova ut, käka god frukost ta en dag på stan o.s.v. Dream on säger jag bara.
Onsdag idag och jobbar även i kväll till 20.15 o är hemma vid 21 o då lär man vara helt utpumpad av all energi efter 12 ½ timmas arbetspass.
Dyker upp massa små trevligheter nu innan jul också. Poker kväll på torsdag hos Martin på jobbet, fredag afterwork och vid 19 är jag o killen bortbjudna för lite julmysfest. Känns allvarligt som jag måste tacka nej till afterworken...även att jag så gärna skulle vilja. Få helt enkelt ta de nån dag då det finns mer tid.
Ledsen men de kommer fler turer tjejer.

Inte hunnit slå in mina klappar ännu, men de är färdig handlat. Måste passa på o köpa lite inslagspapper o snören.  Det får helt enkelt bli en snabbvisit på
Åhlens imon och på Din Sko. Ringde precis och kollade om de röda lack pumpsen fanns hemma och lyckligt vis fanns de. Så nu har jag ett par undanlagda och nu är det bara att hoppas att de sitter bra på foten. Perfekt att ha på sig till min svarta poloklänningen (Grå på bilden) på julafton eller kanske till festen på juldagen. Packa måste jag också göra...på lördag morgon går tåget till Hultsfred. Fullt ös innan dess...o väl hemma så ska jag bara njuta. Känna lugnet och hoppas på att jag får lite julkänsla.

 
Bilder från Din Sko och Wear It


Inga lussebullar bakade för mig denna jul. Tråkigt men men.. Räknat ut att de blir ca 80 timmars extra jobb för mig denna månadenPP ut över mitt vanliga heltidsjobb. Så känns inte så konstigt att jag är så trött nu...
Men det är bara o tuta och köra. Tycker det är sååå kul också!

Puss o hej //Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback