Jul jul mysiga jul

135434-81
Det är så skönt att va hemma. Julafton va jätte mysig. Va i Vetlanda hos min moster med släkten på min mors håll och på kvällen hemma hos pappa & Marie. Måste varit riktigt snäll så fina klappar som jag fick.
Fick b.la.
* Dammsugare
* Filippa K jacka
* American Apparel toppar
* Pengar
* Parfym
* Choklad
* Marmelad
* Lasse Åberg pläd
* Ulltofflor

Tusen tack! Jätte fina grejer!
Men inte färdigt med julklapps bytande ännu i kväll ska jag o tjejerna byta en klapp och imon kväll ska jag o älsklingen ha vår lilla "julafton" tillsammans.
Nån som har nåt tips på nåt gott käk till imon kväll?

Snart kommer Sara hit o då ska jag bjuda henne på lite fika.  kväll bär det av till Hultsfred för fest med tjejerna o sedan utgång på Metropol. Ska bli riktigt kul att träffa er. Som jag har längtat!

 
Jag & Tobbe
Mamma & jag

Ha en fortsatt trevlig jul allihopa!

Love /Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback