Julklappar till mig själv

Fick sån härlig känsla innan när The Knife spelades på radion och låten Listen Now, Lyssnade riktigt mycke på The Knife i somras och så påminner de lite om alla fester med Anna. Va härligt med fredaf idag...ska bli så skönt och få sova ut imon. De va för länge sen nu...
Beställade julklappar från Nelly till mig själv från mamma innan. Det blev tre bastoppar från American Apparel, en vit en grå och en röd. Jätte fina! Börjar få dåligt med vanliga toppar nu.Hade lite otur när jag tvättade för några veckor sen och råkade missfärga tre tröjor. Fattar inte hur de kunde gå till...blåsvart fläckar på. Kan de bli så av en svart strumpa? eller fick jag ner en penna i tvätten!? Sånt är verkligen så surt.

Nu är det dags för lunch! Ska käka kroppkaka, småländsk husmanskost!


Kiss and Goodbye //Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback