Julmingel

Har varit ledig både tordag & fredag kväll denna veckan nu. Kändes så skönt. Har varit väldigt mycke jobb det senaste, men nu ska jag vara ledig 5 dagar i rad. Helt underbart.

Ska vara hemma hos mina föräldrar o träffa gamla vänner o.s.v precis så som de ska vara vid jul. Kommer inte träffa min älskling så mycke men på annandagen eller onsdag ska vi se till o ha vår till mini-julafton.
Va på julmingel-"fest" igår...vi va bjudna hem till Annika & Andreas. Drack lite glögg o åt massa pepparkakor, snacks...lite rödvin o öl. Va verkligen en lyckad kväll. Va ca 20 pers. Så läcker lägenhet de har...vill också flytta nu. Dyker de upp någon fin lya...ja då kanske man borde smälla till!?
Jag o Anders gick till Bongo/Apt efter några timmar på mingelfesten för att kolla på när The Lips spelade. Måste säga att de va riktigt bra....


   

Dags att åka till mamma nu för lite godis o mys.
Ska bli så kul o träffa tjejerna på juldagen. *sakna*


Love. Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback