Kul o vinna

Trött som shyven. Jobbat hela dagen o kväll en på Play Planet. Sov dåligt i morse me. Byggarbetarna drog igång vi 6.00 bonkade o levde och inte nog med de...grannen renoverar toan o de är inget dåligt väsen därifrån. Så gick de med den sov morgonen. Men oj vad mysigt de va o ligga o kramas hela morgonen lång...
Spelade fotbollsspel med älsklingen igår (Ps2) Riktigt kul...men inte så duktig, men de kommer. Spelade en liten godnatt poker nu, vann 50 dollar. Inte illa!?
Gjorde min goda skagenröra i kväll....sååå gott!
Nyår nyår...inget planerat, men åhh va skönt o ta de som de kommer o de blir säkert hur trevligt som helst. Nöjer mig med de lilla. Va iaf o köpt ett par guld/svarta leggings som jag kan ha till min svarta lilla klänning. Fest lär de bli men var när o hur...de får vi se! Kanske kommer Yvette & Mats hit. De vore trevligt. Lite käk skumpa o trevligt sällskap så är jag hel nöjd.


Puss o Godnatt //Fisen

[Du gör mig lycklig]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback