La Liga, Serie A?

Känns tråkigt att behöva säga nej till Sälen, men tror nog min Anders har rätt. Varför inte slå på stort i vår istället och åka till Spanien eller Italien o sola o bada...kanske kolla på serie A eller La Liga också. De vore verkligen en upplevelse. Kikade på Chelsea på Stanford bridge för snart 2 år sen, de va bland de bästa jag har gjort. Får börja kika på lite resor snart och se vart de kan bära av.
Men åhh jag vill ju till Sälen också me Yvette o hennes kille + några andra från Hultsfred. men de är väl så att man får välja ibland. kan helt enkelt inte göra allt!
Ska ta o beställa min brorsas julklapp åt pappa nu på
Caliroots det blir ett par Cheape monday jeans o kanske något mer. Har inte bestämt vilken färg de blir än bara....

Ha en bra dag!
//Proppen

Kommentarer
Postat av: Durmer

Shit. Är ju hur skumt som helst. Ruggigt ofta visar det sig att folk har nån slags koppling till Hultsfred/Vimmerby. Själv är jag bara inflyttad.

Var förresten på Barcelona - Valencia i höstas. Satt så nära att jag kunde slänga snus på Ronaldinho om jag ville. Lätt värt. Åk, åk, åk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback