Shit happends

Orkade verkligen inte göra nåt i kväll. Haft lite av en oturs dag! En sådan har vi nog alla ibland. Fast mitt poker spel i kväll gick hyffsat. Kom två en gång o den andra gången jag körde blev jag på 4e plats (ingen utdelning) satsade all-in på par i ess o den andra snubben hade 8 & 9 o visst får han två 8:or på floppen. Shit happends!
Dags o sova lite nu!! Men inte ett dugg trött, men de va jag innan när jag kikade på Anna Pihk på tv.De va skönt me en lugn kväll alldeles för sig själv. Kikade efter julklappar på stan i en timma efter jobbet, men hittade verkligen ingetting. Får nog ta en dag o kika när jag bara kan gå i lugn o ro.
Har ni nåt tips på vad man kan ge sin pojkvän i julklapp?????  Hjälp mig!

Sussa söt! //Fisen

Kommentarer
Postat av: Durmer

...och det var exakt på grund av såna situationer som jag slutade spela poker. Kunde helt enkelt inte ta dom dåliga förlusterna.

Är han en laptopsnubbe? I såna fall är en deluxig wifi-walker grejen han behöver. Förändrade mitt liv totalt.

Postat av: Jardan

Hmm jag slog ut en idag... precis innan ITM med 89 ... på Betsson... men det kanske inte var där..

Tips till pojkvän? Om det hade varit jag, en Stone Island, stickad med luva. Billigare? Gloomingprodukter... nån skön ansiktsrengöring.

/M

2006-12-04 @ 23:07:36
URL: http://jardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback