Tomma ord & fest

Tillbaka hemma i Jönnet nu. Festen på juldagen va lyckad. Va hemma hos Yvette & Mats med tjejerna. Sen bar det som vanligt av till Metropol. Lite av en tradition där hemma att alla går på Metrolpol. Där va de fullt med folk...alla sprang mest runt och yrade och hälsade på så många som möjligt. Sa: hej, hur e de me dig? - De är bra. - Okey, ha de bra. Ungefär sånna dialoger va de med de flesta o så sprang man vidare o letade förbrilt efter de nära o kära man tappat bort i vimelt. Känns som de kan kvitta..men va kul att träffa många man inte sett på år o dar. jag gav upp och åkte hem vid 01.00. Pappa va så snäll o hämtade mig. *tack*. Har alltid så kul meed mina tjejer. De bästa!

  
1. jag & Elin svängde om på dansgolvet innan de blev allt för mycke folk.
2.Yvette, Marlene, Elin, jag & Tesa
3. Jag o Yvette

Igår åkte jag tillbaka till Jkpg, tog en shopping tur på stan med lille bror. Va hans personliga shopping guide. Hittade en hel del till honom tröjor o jeans...
Åt en jätte god middag på "en Italienare & en Grek" tillsammans med far o lillebror. Hade filmkväll me älsklingen sen. Kikade på "sagan om konungens återkomst" för 5e gången..men de är filmer som man inte kan se förmånga gånger. Skulle haft lilla Julafton me killen men så blev de inte...vi skjuter fram de ännu nån dag med att byta klappar. Kanske i kväll, får se. Min ena julklapp hade visst inte kommit med posten ännu. Nyfiken på va de kan vara!

Dags att ta tag i dagen, men först ska jag kika igenom H&M:s vår-katalog som kom med posten nyss!
Städa, jobba hemifrån o kanske gå runt Munksjön i de fina vädret!

Ha de fint!

Kärlek// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback