Blått blått. NEJ

Hittade verkligenen riktigt fin BH av märket Kookai med matchande trosor till (finns både som hipsters o string). Hett julklappstips till den som köper julklapp  till mig *ler*.  www.laredoute.se

  

Jag har också spanat in en dammsugareElgigantens hemsida. jag som tycker de är sååå kul med dammsugning. Eller inte! men det är nödvändigt som mycke annat här i livet. Vill för allt i världen inte ha en blå, en röd skulle vara fin, men för allt i världen inte en Blå. jag gillar verkligen inte blå hushållsgrejer. Som min kaffebryggare är av den mest hemska blå färgen och just därför står den långt inne i mitt skåp o ställs in så fort kaffet är färdigt bryggt. Kanske dags o införskaffa sig en kaffe bryggare som jag vill ha stående framme!?

Kiss and Goodbye. Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback