Dags för karaoke???

Lisa berättade nu vad de va hon ringde och yrade om i lördags när hon snabbt behövde min adress. Ett spelkort från Svenska spel gällde de...de hade visst nån tävling på jobbet om vem som kunde dela ut  flest o säkerligen får vinnaren nåt litet pris.
Nyss gåttvarit inne på La Redoute`s hemsida och gjort en beställning av vårens katalog så den dimper ner i brevlådan framåt februari. Ser fram emot att HM`s vår/sommar-katalog ska komma.
Tipsade nyss Lisa om att skaffa en blogg och kvickt som bara den har hon fixat till en. Besök Lisa på lisaamanda.blogg.se, den är säkert inte riktigt klar ännu, men snart så.....
Längtar efter en såndär riktigt go karaokefest som vi tjejer körde i vintras/våras. De va verkligen så kul Känner att de är dags att styra upp en sån fest snart igen. Eller va tycks tjejer!? Jag har lite nya karaoke plattor hemma så de är bara att köra.
Lite bilder:



1. Lisa & Carro på karaokefest
2. Kaka, "Granen" & jag på lagfesten
3. Jag & Maja på karaokefest
4. Maja, strawberrydequari favoriten på Twin


Kiss and goodbye. Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback