Leksakssäljare

Jag har kanske fixat ett extra jobb. Fick nys om ett jobb igår och i veckan ska jag ner och prata med chefen för närmare detaljer. Han verkade possitiv. Så i nu i juletider kommer jag troligtvis också jobba med att sälja leksaker. Dett betyder att jag kommer jobba häcken av mig, vilket jag inte har något emot alls. Inte när man vet att de kommer vara så en period. Jag jobbar redan heltid, men vad gör man inte för att få en extra slant i pluskan. Mitt första projekt är att få ihop pengar till en resa med min älskling. Vi har pratat om Milano och fotboll. Hade varit riktigt underbart!
En annan plan jag har är att bli ljushårig igen, kanske t.o.m blond tillvåren/sommaren. Min Maja har alltid planer för mig o min frisyr och hon får som sagt alltid fria händer. Permanentat, illrödhårig, lugg...ja lite har hon testat. Nu är håret riktigt mörkt. Tonade över mina illröda slingor igår som hade börjat få en dassig färg så nu är håret den mörkaste nyansen av brunt med inslag av vinrött. Håret bara glänser nu och känns så fräscht. Skön känsla!


Hittade en sid med häftiga t-shirts tryck. palmercash.com

Helgen har varit lugn annars. Kikade på HV, spelat lite poker hos Carro & Johan, Filmkväll o innebandy match. Känner mig t.o.m ganska så utvilad nu.
Måste också berätta att jag lämnade in min första egna strykt-tips rad i lördags. 8 rätt. Hyffsat bra tycker rag faktiskt.
Antar att ni inte hört det senaste!!! - Jag ska spela hockeymatch. Mitt jobb ska möta Fritid Jönköping. Hur ska detta gå. Har inte åkt skridskor på 5 år kanske o jag lovar att ni får skratta hur mycket som helst...den bjuder jag på.

The Ark spelas...det va länge sen. Får verkligen en så härlig känsla i kroppen.
Känner mig också mer kär än någonsin.

Lots of love. Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback