Nu har jag fastnat

erik

Fredagar i all ära...visst är det något speciellt med dessa dagar. Varje morgon när jag kommer till jobbet känns de helt plötsligt så lätt, man ser äntligen ljuset i tunneln. Få en hel helg att bara göra vad man känner för. Men dock är helgen allt för kort. Lägg till några dagar till då skulle jag bli extremt glad. *önske tänkande* Men fredagar...det är något visst med känslan man får denna dag. Me like.

Det är ingen fredag utan att Friday I`m In Love med The Cure spelas i mina lurar på ipoden. Har jag tur så spelas den på P3. Den förstäker verkligen fredag-känslan.

Inte mycke planerat inför helgen. Blir oftast roligast då...när man bara hittar på spontana saker. Det enda som är bokat är att jag o Anders ska o kolla på HV-MODO imon. Jag tycker dock att det skulle sitta fint med lite fest imon kväll. Jag ställer!!! Kanske hälsa på Carro o Johan i kväll. Alltid lika trevligt!
Ikväll är det dags för Idol. Många av svenskafolkets underhållnings nöje  fredagsaftonar och nu till hör jag en av dem. Jag har aldrig varit särskillt intesserad av att följa Idol tidigare...jag är lite sen av mig. Men jag tycker de är hur mysigt som helst o bänka sig vid tv:n med lite skön musikunderhållning o lite popcorn eller annat gott därtill. Tänk att Sofie nu är fast i idol..ja de kunde jag aldrig tro själv ens. men nu är jag fångad...T.o.m Anders tycker allt att de är lite kul att kika på nu. Otroligt *ler*

IDOL I KVÄLL
Kvällens Idol bjuder på temat Kärlek.
Markus låtar är; Lady in red, EVerybody hurts.
Felicias låtar är; Kiss me, I'm sorry.
Eriks låtar är; If I used to love you, Bed of roses.
Johans låtar är; Time after time, Unfaithful.

Jag saknar mina tjejer så oerhört mycke. Jobbigt med avståndet. Ses snart snart snart! Julen står snart på glänt o de betyder återförening. Jag är världens lyckligaste som har så bra vänner och en så underbar pojkvän och familj.

Må så gott. LOVE. Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback