Otur i spel

Måndag igen. Piss piss piss. ja så känns de alltid. mer ledigt tack!!!
Helgen va fin. Inget speciellt så. Körde en idol och poker kväll i lördags. Höll på o vinna, men så sket de sig i slutet. Så kul med kort spel.
Blev lite shopping i lördags..köpte ett par svarta sneakers och en svart poloklänning. Köpte även en liten julklapp att ha och byta med tjejerna på juldagen. Har nu mera blivit en tradition. Inte sagt nåt om de ännu, men antar att de blir så!? Hittade en tok söt sak iaf . Tog en snabbis på A6 i fredags och köpte en julstjärna. Måste ju ha lite julmys hemma i lyan.

 
Stryktipset tipset gick det inget vidare me 6 rätt. Aldrig haft så få rätt innan. Älsklingen hade 11 rätt. Bra jobbat!
I söndags firades farfars 80-års dag och vi åt julbord i Vimmerby, eller närmre bestämt på Fredensborgs herrgård utanför Storebro. Mycket god mat.
Körde hem i älsklingen bil med stereon på på full volym...eller nästan. där över drev jag, men sådär så man knappt inte kan spela högre för då gör de ont i öronen. hade bränt ihop en bland skiva, med massa goa rocklåtar på. Extra härligt o köra bil med en bra platta i sterion.
Träffade Marlené en sväng i lördags, hon o killen va här nere på en visit. Slutade med att Marlene stannade kavr en stund extra i Jönnet så gick vi o tog en fika o så körde jag ner till Hultsfred sent på lördags kvällen. Ni som känner mig vet säkerligen vilka impulsryck jag kan få ibland.

  

1. Marlene & jag på nyår-05 2. Sara & Marlene 3. jag & älsklingen

Är så kär o galen i min Anders. helt underbar är vad du är. i Kväll ska jag överraska dig lite. Ska fixa kvällsmat och efter de ska vi bada bubbelbad. Hoppas du blir glad.

Vill kolla in nya James Bond filmen i veckan!


Kärlek o mys/ Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback