Precis som förr

Vad underbart de känns att komma hem o träffa vänner som man inte alls träffar ofta o ändå är allt nästan precis som förr, men endå inte. Klart att saker och ting förändras i våra liv men va härligt att känna att de känns som de va igår vi sågs sist. Vi skrattar o har lika kul som innan o alla är sig lika. Tack Linda för en toppen fest! Hoppas verkligen att vi ses snart igen tjejer!

INFLYTTNINGSFEST HOS LINDA



Jag o Elle fick redan upp våra planer om o åka på Hultsfreds festivalen igen. Vad är en festival utan Elle. Nej ingen festival alls. Vi har hängt nästan varenda festival. Tycker nästan vi borde skippa i lyxliret och tälta *ler*.

HULTSFRED 2006

Längtar.......

Saknar mina nära o kära! VILL HA SOMMAR NU! Festival o fester o resor...o va ledig tillsammans med min älskling.
...men först får det bli jul o mys. Lussebulle bak i veckan...maybe!


TYCKER OM MIN ANDERS!
[Önksar vi hade mer tid just nu]


LOVE. Fisen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback