Projekt ljushårig

Lockigt & rakt, svart, brunt, rött, vitt, lugg, kort, långt...ja säg vad jag inte testat med mitt hår!? Min vän Maja är frisör och brukar få fria händer när det gäller och fixa min frilla För ett år sedan cirka permanentade hon mig....de va något som jag inte kände mig riktigt hemma i...men nu är de nästa rakt igen. Säger bara tur att de finns bra uppfinningar som plattång. Den har verkligen varit en kär kompis de senaste.
Nu har jag snart varit brunett i 2 år och nästa projekt är att bli ljushårig igen till sommaren. Alltid kul och hitta på nya sker med frillan. Senaste hade jag de mest chockiga på länge. Mörkmörk brunt nästan svart med partier med ill-rött och lugg. Ja tänk så där punkig röd som de bara skriker om. Men de va lite häfigt!

Maja jobbar på
Hårfin och i somras va jag och några vänner medbjudna på salongens ett års jubileum för den nya lokalen. En riktigt rolig tillställning. En fest planerad in i minsta detalj och ingen hade någon aning om vad som väntade under kvällen när vi anlände till salongen för lite för mingel. Teamat på kvällen va raggar-fest! Först blev vi bjudna på "hemkört & Lingon dricka" som välkomst drink efter de blev vi upp hämtade i riktigt fina raggar-bilar som vi  fick åka med en runda på stan innan vi kom ner till fest-lokalen som va nere i parkeringsgarage, de hade fixat en riktigt korvmojje, Ronny & Ragge va på besök, live-band, allsång och mycke mycke mera. Bordet jag satt vi fick till uppgift att sjunga " en volvo, volvo, en gammal j-vla volvo" haha. nån eddie meduza låt. tror inte vi lyckades nåt vidare med de. Detta är helt klart en fest som jag aldrig kommer glömma.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback