Shopping time

SHOPPING
Jag är så shopping sugen så det finns inte.
Jag vill köpa mig ytterligare nån klänning, en fest fin och nån mer vardags, kanske en poloklänning. Hittade en jätte fin på hm.com  men jag är lite sent ute så den va tyvärr slut såld. Får ta en snabbis på stan sen och se om den finns i butiken. Skulle kunna rada upp en lång lång lista på allt jag skulle önska mig inom klädväg just nu. Men först och främst är det snart dags att rikta in sig på julklapps handeln. Kändes som jag hade så många idér på vad jag kunde ge mina nära och kära tidigare, men just nu är det som allt bara flugit ur mig och det är helt tomt. Skulel vilja åka till Göteborg snart igen och besöka Monki-affären. Fanns mycke fint där och jag ångrar att jag inte köpte när jag väl va där.



NYTT JOBB
Ska börja jobba i leksaks-affären imon. Lite spännande. Skrivit upp ett schema nu över tiderna som jag gärna hoppar in och jobbar så får vi se vad de bli. Känns kul o få lite extra skrammel i kassan efter jul.
Kommer vara helt slutkörd efter denna månande först jobba heltid + övertid på mitt vanliga jobb och sen extra i butiken, men jag tror bara det kommer bli kul. Känns som jag haft väldigt gott om tid för ingetting nu sen jag slutade med innebandyn så dags att utnytta den tiden på ett bättre sätt.

NÖJE
Nu börjar jag se ljuset och helger närmar sig. Funderar på att gå på konsert på fredag Timo Räisänen och Deportees kommer till Huskvarna. Som jag har längtat efter att få gå på konsert nu. det var för länge sen. Tror inte jag sett en enda sen jag va på Hultsfredsfestivalen i somras.
Jag får besök av Marlene & henne karl i helgen. Mycket trevligt! Saknar dig så mycke vännen.
Nog för att jag o Marlene bor lång ifrån varandra nu, men snart blir avståndet betydligt längre då hon och killen ska till Bergen i Norge och jobba. Du ska veta att jag är så glad för din skull att du kommer iväg på det här.
Sara har bokat in sig på en rese-kurs i Spanien. Hade verkligen velat följa med mig. men skulle jag åka iväg och säsonga skulle jag nog passa bättre o jobba i ett vinterland, Fjällen, Alperna...
Önskar er all lycka till och jag lovar att ni kommer få det så kul!

Kiss and goodbye. Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback