Ska det vara så svårt...

Ny dag och nya tag. Jobbar o jobbar o jobbar...börjar bli rätt så rejält uttråkad nu. Lite för monotomt och förlite service för min de men... Jag hittade ett jobb på ams.se som jag tänker söka. Äntligen kommer det in en tjänst som kan vara något för mig! Det är som kundmottagare på Holmgren bil, ett jobb med mycke service. Me like.
Att det ska vara så svårt att hitta ett annat jobb...jag har haft koll på alla sidor jag hittar på nätet angående jobb, men hur många av jobben som finns kommer egentligen utgenom arbetsförmedlingen!? det lär inte vara många. Mest chefsjobb och andra jobb som kräver höga meriter, och de kommunala jobben...
Man måste helt enkelt ha kontakert...de kontakterna som inte jag har i denna staden. Men ska verkligen göra allt för att de ska bli en förändring på min arbetsfront nu. Om inte så tänker jag börja läsa till nästa höst. It´s time to move on...Jag vill utvecklas...
Hittade en tok söt klänning på hm.se kanske borde beställa den!? o snart borde hm:s vår/sommar-katalog dyka ner i brevlåda. Mycke spännande. Ser fram emot att vårkollektionen ska dyka upp i butikerna. Va ju i gbg och shoppade lite förr förra helgen, såg massor med fint men blev tvyärr inte att jag handlade så mycke. Besökte nya Monki affären...deras märke va verkligen i min stil. Ångrar sådant att jag inte köpte ett par ljusgråa stuprörs-jeans.

Dags att kanske börja skriva ner en önskelista till årets klappar. Har mina funderingar. Skulle egentligen önska mig en bil, en ny lägenhet, en resa genom hela USA för 2 pers, ett nytt jobb, vinst på triss med 25 000 i månaden i 25 år och ja...mycke man vill här...men mest av allt är det enda jag vill att mina nära och kära ska vara lyckliga och må bra i knopp och kropp
men får nog ta en lite mer realistisk önskelista. Saker man behöver men som man egetligen inte vill köpa och saker till sig själv som man verkligen skulle uppskatta som:
* Dammsugare
* Presentkort från Face sthlm, HM....
* Kläder
* Underkläder
* Väska från Friis Company - Swin medium black bag (
www.zoovillage.com)
* En berlock i silver
* Parfym
* Smink. Estii Lauder foundation, läppglans, ögonskuggor o.s.v
* Får skinnstofflor -Sånna där ulliga o goa.

De va lite av vad fröken Abrahamsson önskar av tomten. De svåraste är att fundera ut sina klappar till sina nära och kära. Men jag har lite funderingar.

- Carro är nu mera nagelteknolog o snart ska hon göra mina naglar så fina så fin. GRATTIS gumman!  
  Kör hårt!
- Lisa stort GRATTIS till körkortet!

Hugs & Love. Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback