Budget shopping

Igår blev det budget-shopping på stan efter jobbet. Först inhandlade jag lite gott kaffe & te som pappa & marie ska få när de fyller år. De ville inte at jag skulel köpa något alls, men något litet tycker jag allt att de ska få. Mammas present får jag fixa imon.
Tog en sväng på Gina tricot, köpte en vit hängsleklänning & en marinblå tunika. Tror dock jag kommer lämna tillbaka den vita klänningen. Dels va den förstor och sen tror jag inte att den kommer att användas särskillt flitigt. Vid 18-tiden mötte jag upp Anna & Madde och vi tog en tur på A6. Där blev det H&M shopping. Hittade en lång tee (vit med svart tryck), en vit enkelt top som är vid ner till och en svartklännng med vita ränder från barnavdelningen. Eftersom tjejerna skulle köpa varsitt par skor på skopunkten passade jag också på att köpa et par. Ett par gula flats med öppen tå. (mer senaspsgul färg an vad som ses på bilden nedanför) Får ta och lägga upp bilder på lördag...fulle rulle hela dagen idag.

image346

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback