Dags för comeback

Trodde inte att solen skulle titta fram idag när jag såg hur grått det var i morse. Har suttit ute på lunchen i bara en top och solen gassade. Riktigt skönt! Är så sugen på nåt sött nu, en godisbit. Borde ta en långpromenad sen. Ska tvätta i kväll...lagom kul. Sen kommer A till mig. Mys mys.

Ska kanske börja spela innebandy igen. Pratade med tränaren förra veckan och som det ser ut blir det spel i
Östra SK igen. Åter i klubben där jag började att spela när jag flyttade till Jkpg, men som sagt ska känna på och se om jag är motiverad till att köra fullt. Hela det laget som jag spelade med i JIK ska börja i Östra i stället nu. Har trots allt känts väldigt tomt och tråkigt med att inte spelat denna säsongen. En time-out va kanske precis vad som behövdes. 7 maj drar träningen igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback