Grillning i parken

I går kväll ringde Maja & Karin när jag precis skulle sticka till A. Blev fast med tjejerna i parken utanför mitt..de satt där o grillade o hade mysigt. Slog mig ner där en stund och tog en öl och fick riktiga sommar-feelings. Va 18 grader varmt vid 21.30. Helt underbart! Så i kväll ska vi va ett stort gäng i parken och grilla, lattja boll och dricka lite öl. Försökte övertala Maja att förlja med till Roskilde i sommar...vore riktigt kul. Jag är helt  inne på Roskilde nu istället för Hultsfred. Verkar som många jag känner ska åka dit så...varför inte haka på!?
Underbara fredag...kommer bli en kanon kväll i kväll, men innan dess är det jobba hela dagen lång.

image347

Kommentarer
Postat av: E

Tack för infon om bikinin :) men håller med dej, slutet av maj blir nog för länge att vänta..

Postat av: Maria

Va roligt att grilla =D

2007-04-27 @ 08:51:38
URL: http://mariafristedt.blogg.se
Postat av: josefin

ska visa upp mina vårsko får.lovar lite seg bara.blir nästa v =)

2007-04-28 @ 00:55:05
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback