Påskägg

image269

Imon ska jag ner till stan och köpa påskägg och fylla med godis och kanske nån liten överraskning att ge till A. Kul att hålla på lite traditioner. Fick alltid påskägg när jag bodde hemma. Lite mysigt på nått vis. Kanske borde skaffa ett påskris också. Annars är jag inte så mycke för pyntande, varken vid jul eller påsk. Idag ska jag iaf få lite påsk mat. Ska på påsk lunch på Scandic med jobbet. Ska bli skönt med lite lång ledig hel från jobbet. Har inget speciellt planerat. Bort bjudna på lördag och kanske träffa några gamla vänner från Sthlm.
Vad ska jag lägga för överraskning i ägget? Tipsa





Bild: Åhléns

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Funderar med på att köpa ett påskägg till min kille...men vill inte bara fylla det med godis utan med nåt annat med, men svårt att hitta nåt bra.

Postat av: Magdalena

Vet inte riktigt heller...kallingar känns sådär kul...nalle e sött, men tror inte en kille vill ha de så mkt...kanske nån biobiljett el nåt?

2007-04-03 @ 14:33:01
URL: http://Smultronros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback