Shopping och fest

Helgen har verklogen varit helt kanon. Fredags blev det spel kväll och lite öl med tjejerna hemma. Spelade Melodifestival-spelet som jag fick av Marléne i julklapp. De va riktigt kul..man skulle imitera, sjunga och svara på frågor. Kollade också på "Let´s dance-finalen". Inte följt det alls nu i vår..kollar hellre på "Så ska det låta".
Lördags va en hel dag på stan. Hittade en hel del smått och gott. En vit A-linje skuren tröja, ett randigt A-linje skuret linné, en klänning, sminkväska, ögonskugga, hårspännen, leggings, trosor...och jag som inte skulle handlat så mycke. (Bilder kommer)

På kvällen blev det fest hemma hos mig. Ett 15-tal pers va vi. Sjöng karaoke och hade trevligt. Kvällen avslutades på Twin. Va så kul att träffa tjejerna hemifrån. (Bilder kommer i kväll) De va iaf en kille som flirtade me Sara...sen när vi skulle åka så slängde han sig in i taxin i hopp om att han skullr få följa med hem till min lya o sova me Sara. haha men killen fick nobben. Han skämdes verkligen när han inte fick följa me in. Va trodde han egentligen. Pucko. Igår när jag va hemma hos A visade han videon som han va me i. Den hade visst spelats på MTV där han va sångare. Han kände honom lite grann.
Mötte ett riktigt omoget betéende på Twin. Två små snorvalpar med backslick som trodde de va kungar hällde drinkar över varandra. Välte ut glas på borden, dansade o knuffades. Jag fick en drink hälld över min klänning o tights..Idioter. Hade god lust att slänga mitt glas med isbitar och kallt vatten över dem. Men då hade jag ju sjunkt lika lågt som dom. Never. Sen skrek de...var är skumpan...här får man spruta drinkar istället. Hoppas de blir portade!
Nu är man åter i verkligheten och jobbar. Vilken tur att de är en kort jobbvecka. Helt underbart!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har vi fått nåt nytt att skratta åt Sofie! Kommer nog aldrig att glömma hans min när han stod där i dörren! Vilket stopskott!=)

2007-04-02 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback