Shoppingsugen

Åhh va shopping sugen jag är. Känner ni också suget? Va nära på att klicka hem denna söta i vitt+grönt från H&Ms barnavdeling. Bytte dator och vips så va de slut i str. 164. Så det blev inget med det. Ska ner och kika på stan i dagarna och se om jag hittar nåhgra söta toppar och tunikor. Kanske nån fin klänning också.

Måste använda min fantasi lite nu och försöka komma på vad jag ska ge mamma och pappa när de fyller år. De ville inte ha något alls sa de...men kanske kan köpa med lite gott te & kaffe från Kahls när jag ska hem och gratta. Funkar de?

 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jöttesöta toppar, barnavdelningen har mkt fina kläder, där kan man fynda ibland :) Man blir alltid extra shoppingsugen när det är löning :) Jadå, kladdkakan va supergod!! Din me antar jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback