Slut på det goda och fram med smalmaten

Tror bestämt att jag får hoppa att köpa påskägg till A. Igår när vi gick och handlade hade han fått för sig att det får vara slut med allt det onyttiga. Fick som svar hela tiden: Nej det vill jag inte ha jag dricker inte juice (t.ex.) Blev nog den nyttigaste matinhandlingen på länge länge. Inget onyttigt till helgen. Jag tror bestämt att jag får gå och handla lite gott till mig själv och gömma det för A så han inte festas. Får se hur länge han klarar det. Jag tror att den bästa medicinen för att hålla sin kropp i trim är att motionera/träna några gånger i veckan och se till att man rör på sig dagligen. Då kan man samtidigt äta det man vill och ha en fin kropp såvida man inte har problem med övervikt. Viktigt är nog också att man ser till att laga mycke mat hemma och skippa snabbmaten. Jag har aldrig haft problem med att lägga på mig kilon...tvärt om. Snärt och smal. Nog om det...

Blev bjuden på fest hos Anna på lördag, tyvärr är jag o A redan bort bjudna då. Att vi alltid ska lyckas va de när Anna bjuder på fest. Ska troligtvis på middag med några god vänner den kvällen.

Snart dags attt åka ner på stan och äta nått gott till lunch. Jag är bra sugen på en pastasallad från Al Camo (igen)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja visst är det? Jag älskar rött :)

Postat av: Jesica

jorå, det finns en röd. någon specialutgåva, tror det är för att stödja canscer lr så om jag inte minns helt fel:)

2007-04-04 @ 20:20:32
URL: http://jesical.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, nu börjar jag allt bli lite nervös! Har inte hunnit tänka på att det är imon jag ska åka förrän nu..=) Men mest ska de bara bli så himla kul! Jaa, klart vi måste ringas innan jag åker! Slår dig en pling i eftermiddag eller imon när jag är på väg upp till sthlm! Borås låter ju toppen! De är ju inte så långt från Jkpg! Älskar dig oxå! Massor med kramar till bästa vännen min!

2007-04-07 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback