Smink

image316 image317 image318
Måste säg att jag tycker att
Isadoras smink är ett väldigt bra budget alternativ på smink. Jag lägger gärna inte några dyrare summor på smink. Brukar satsa på att köpa en bra fundation som gärna få kosta lite mer. När det gäller ögonskuggor tycker jag verkligen att Isadoras håller bra klass. De sitter bra och finns i många olika fäger och till ett bra pris. jag är verkligen så förtjust i ljusrosa läppstift och det finaste och bästa alternativet jag hitills testat är Isadoras Sun protecting läppstift med solskyddsfaktor 12. Kommer inte ihåg vad färgen heter... men den mest ljusa. Brukar lägga på Lancomes juicy tubes för extra glans.
Dags att skaffa lite nya nagelack...har Isadoras summer red, men jag behöver ett ljusrosa och en i lite mer rosa färg. Vad har du för bra budget alternativ tips till smink?

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tycker oxå att isadoras är toppen. Lagom priser. Använder deras rouge och har flera nagellack. Pudret är med bra. Men foundation har jag alltid maybelinne dream matte mousse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback