Spelkväll

Nyss varit en sväng på stan med A. Skulle hitta nåt fint till honom när han ska iväg på fest i kväll. Lyckades få honom att köpa en skysst cardigan. Han tvekade lite eftersom han inte tyckte det va hans stil, men jag lyckades att övertala för den va verkligen så snygg. jag blev så sugen på att köpa Ida Sjöstedts linnet/klänningen (den med rosetten), men kände att jag måste spara min dollar till sommarens resor och roligheter. Nu har jag skjutsat iväg A till grabbarna för pokerafton. Har varit och handlat lite gotti gott gott. Ska börja med att göra en fruktsallad. Handlat lite snacks till kvällen då jag och Maja ska ha en spel kväll. Spela Guitar hero, Buzz och kanske lite sällskapsspel. Skönt att bara va hemma och ta de lungt ännu en helg. Dags att sätta fart med frutsalladen så jag kan äta den till fotbollen. Tippat även idag...som vanligt.

image320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback