Sunny day

Haft en kanon dag idag. Varit nere på stan o kikat me lillebror. Som vanligt hittade jag lite kul. Det blev två leggings från Divided H&M gråa och benvita. Köpte även ett pat Cheap monday jeans på Bobbys. Så snygg färg på dem. Velat ha ett par sådana i den färgen länge och äntligen hittade jag ett par. Får lägga upp bilder sen. (kameran är hos A). Hittade också en söt tunika med små blommor på H&M, men funderar på att lämna tillbaka. vet inte om de är riktigt min stil. Va även en snabbis på IKEA och köpte rödvinsglas och lite annat små plock till hemmet.

Varit och hälsat på Carro en sväng. Funderar på om jag ska haka på ut i kväll. JIK tjejerna ska av avslutningsfest. Men borde egetligen ta de lungt. Blir de inte utgång får de bli film kväll med A. Redan varit på VIP och köpte en påse med smågodis.

Läste
Saras uppdetering på bloggen nu. Jag är verkligen så glad att hon tog steget och gav sig iväg. Du kommer inte ångra de en sekund. Önksar ibland att jag också tog chansen till att göra nåt sånt.

Vädret är toppen och nu ska de blir en promenad i det soliga!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback