Tre par skor till...

....råkade jag köpa i dag. Ops! Så här va de. Ringde Carro när jag va påväg till stan för o köpa baguetterna och turligt så va hon också påväg ner. Så jag höll henne sällskap och va shopping råd när hon skulle köpa en vår-jacka. Blev även en tur på A6. Som alltid när jag går på stan så lyckas jag alltid hitta något. Denna gången blev det tre par skor från Skopunkten som jag säkerligen inte ens behöver!? jo, men de va så söta. Nu vågar jag inte ens räkna alla skorna jag har...men köper man skor där så billigt så är de nästan skit samma om de inte är bästa kvaliteten eller om man inte använder dem jätte ofta. Visst va de fina!?

image290image291image288

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har de röda tjoho! Puss & Kram

2007-04-12 @ 20:03:27
Postat av: Sofie

Elin: Tjo vet väl att vi har samma smak tjejen! Likadana jackor...skor...yea. Måste hålla koll på fotbolls biljetterna. Vore så kul o komma upp o kika med er i höst! Sunny friday. Ha de fint i helgen!

2007-04-13 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback