Time to move on. Säsonga!?

Sökt nytt jobb idag...ett steg i rätt riktning, men lär väl få söka 1000 innan de dyker upp rätt. Funderar på säsongs-jobb. Måste härifrån om inget händer. Måste få distans till allt, klara mig själv, bli stark igen, träffa massa nytt kul folk, nytt jobb...Jag vill helt enkelt ha förnyelse i livet. varför inte passa på att göra nåt som jag egentligen vill, emn som jag inte velat för att jag haft de så bra med Anders. Förlorat personen som jag älskar av hela mitt hjärt och de kommer jag alltid göra. Men för att må bra igen så måste nåt nytt hända. Jag kan inte va här...det knäcker mig!

Ska kolla om jag får tjänstledigt *hoppas* Får jag de så ska jag söka massor me jobb uppe i fjällen och kanske alperna. Ska prata med chefen imon och se vad de har för inställning till min plan. Tänker ju som sagt inte säga upp mig för några månaders jobb och sen inte ha nåt att komma tillbaka till. Sökt jobb i klädbutik här i jönnet också, kan ju också va bra. Får panik snart...jag vill ha livet tillbaka. Saknar mina närmaste vänner så mycke, ja ni fattar inte. Sen har jag tjejerna här i Jkpg...ja utan er skulle jag inte klarat den här tiden. Ni är guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback