Feelings

image521
Pettsson & jag

Ja nu drar det ihop sig
och behöver ja verkligen säga att jag kommer sakna er mina nära o kära & kollegor!? Det vet ni redan. Kommer bli tomt utan er, men som sagt jag hoppas ni kommer o hälsar på. Skulle bli så glad. Ni är ALLTID välkomna! Om inte ses vi i april igen! Tur det finns telefon, sms, msn o.s.v. Skriv gärna några rader eller ring och uppdatera mig så jag vet vad som händer här hemma. Ni betyder mest för mig!
Redan hört en fågelviska i mitt öra att de väntas stort partaj på lördag när jag kommer upp...så lär väl bli en bra början för att lära känna folket där. På måndag börjar jag mitt nya jobb. Spännande!

Lär fälla en och annan tår
när jag lämnar jkpg, just för att jag kommer sakna allt och alla så mycke. Ibland måste man ta steget till en förändring i livet och känner verkligen att det här är helt rätt. De är nu jag är ung och inte imon.

Som Marlene sa, man ska aldrig säga hejdå, utan vi ses snart igen! Känns alltid lite enklare så!

Fira jul utan familjen och missa träffen med tjejerna på juldagen kommer kännas lustigt. Anna sötisen har skickat me sig en julklapp till mig. Den kommer jag öppna på julafton. Så nyfiken. Lite julkänsla kanske man lyckas få!?

Godnatt kära läsare.



Kommentarer
Postat av: emelie

Hej gumman!!
Jag saknar dig. Jag ringde dig igår,men du va nog upptagen...
Va skoj att du har det så bra. Va rädd om dig. vI SYNS SNART IGEN/PUSS PÄTZ

2007-12-18 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback