Jul i Sälen

Juldagen och jag jobbar för fullt. Inget ledigt alls vid jul. Hade velat va hemma i Hultan nu o festat me tjejerna i kväll. Igår va de julafton och hade en mysig dag. Jobbade till 13.30 sen va vi hemma i stugan o kollade kalle anka o tog de lungt. På kvällen vart de julbord för all SkiStar personal. Spelade lite Guitarr hero när vi kom hem. I kväll ska vi köra en julklapps tväling som Emil styrt ihop. Priset är ett fint underställ för 700 spänn. Får satsa gärnet :)
Köpte en julklapp till mig själv idag så här i efterskott. Ett rosa rutigt pannband från Bula. nice nice.

Trivs verkligen hur bra som helst i Sälen. Vill inte att säsongen ska ta slut (fast den har ju precis börjat) Man blir som en litren familj här uppe. De jag bor me är stört sköna och de funkar hur bar som helst. Det enda som saknas är kläd affärer att shoppa i och alla nära och kära. Ni vet väl att jag kan fixa billigt boende om ni vill komma o hälsa på :)

Dags att jobba vidare! Sen väntas de mys i stugan...för HC lär jag inte palla me i kväll. Får hålla mig tills på torsdag!

PUSS O KRAM TILL ER ALLA //Fisen


Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag vill oxå till sälen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback