Sista kvällen med gänget

Tusen tack alla underbara vänner för en riktigt kul och trevlig sista helg i stan! Kommer sakna er alla så otroligt mycke. Ni är mitt allt!
I fredags va de bowling med några kollegor, middag på twin och en liten tur till Karlssons. Ungdomarna vs. PRO. Vi pratar inte mer om matchen...
Lördagen bestod av godmat i hv logen och en riktigt bra hockeymatch då kinnarps kokade när HV vann över Färjestad. På kvällen kom mina underbara tjejer på lite avskedsfest. En lyckad kväll med musiktävling, singstar i det bästa sällskapet. Utgång på Karlssons och klantig som jag är så försvann min mobil. Typiskt mig o virra bort mina prylar. Som tur va fann jag den precis innan stället stängde i en fåtölj där vi suttit och druckit drinkar. Vilken tur man kan ha! Inte lätt och ha liten väska där inte ens prylar får plats. Dagens I-lands problem. Är pigg idag och är redan uppe och tvättar, städar och fixar.

image508
Jag & Yvette
image509
Tess, Yvette, jag & Anna
    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback