Tiden rinner och dagar försvinner

Njuter av de få dagar jag har kvar här i Jönnet. Va hos Maja och drack glögg igår, den första för iår. I kväll blir de först fika med Karro. Sen ska jag möta upp Anna och kanske bär de iväg på ytterligare en fika med Anna R, Anna L, Lisa och Emelie. Borde egetligen va hemma och styra upp allt. De är mer än vad man kan tro och jag kan inte slappna av en sekund. Mycke på jobbet och mycket att fixa inför flytten. På lördag bär de iväg och det här känns så rätt. Jag behöver nya utmaningar!

Veckans planer:
Tisdag: Fikor, Städa
Onsdag: Kväll hemma med packning och städning (besök av mor o bröderna!?)
Torsdag: Pappa kommer och vi ska äta på Meza. Packa & Fixa.
Fredag: Sista dagen på jobbet. Julfest
Lördag: FLYTT TILL SÄLEN
Söndag: Softa med de nya kombosarna. Upptäcka Sälen.

Fasiken va tiden går fort...

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback