Bakat kaka

Nu känner jag mig piggare...eller är de för att man vilat dagen lång. Bakade ihop en kaka innan. Mockarutor/Kärleksmums..eller vad de nu heter.Stabil insats för att vara så krasslig som jag är, men som sagt man blir rastlös och känner sig stundtals lite piggare. Har inte ens smakt, inte alls sugen va bara just för att jag skulle göra något. Så nu har jag o bjuda på när mina vänner kommer över på fika. Febern har gått ner...känns skönt. Nu är de på rätt väg känns det som. Blir inget jobb imon heller. Jag ska verkligen se till att vara bra innan jag ger mig ut.
Maja va här en sväng och kikade på fotbollen innan. PÅ EGEN RISK! Carro tittade också förbi efter sin träning. Kul med lite besök. Men som sagt de va på egen risk...vill inte smitta ner er. Älsklingen är hemma hos sig i kväll o jag som vill ha en godnatt kram nu!! 
Hoppas att de hör av sig om jobbet jag sökt. Går runt och är lite små nervös och väntar på att telefonen ska ringa för att få komma på intervju. Kul att söka det, särskillt eftersom det känns som det skulle vara nåt för mig. Men eftersom jag har noll erfarenhet från sälj-branchen så har jag inga större förhoppningar.
Dags för att somna in till en film nu...

Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback