Dagens I-lands problem

Fixat naglarna idag, gjorde vanlig fransk manikyr + med glittriga stenar på ringfinget. Jätte fin...men de första jag gjorde när jag kom hem va o smälla igen en låda i köket med fingret emellan så en del av nageln gick sönder. Dagens I-lands problem!
Tog en fika med Carro på mackmakeriet idag. Stans goaste baguetter har de, favvoriten är med rostbiff, potatissallad och rostad lök. Råkade handla lite smink när jag va i stan...så tråkigt att lägga pengar på. Blev ett puder, en roush och en mascar. Hittade även ett par skyssta ribbade leggings och ett par grå overknee-strupmor på Gina Tricot, men tog mitt förnuft till fånga och hoppade de köpet. Bäst för ekonomin så.
Nu ska jag fixa till här hemma sen ska jag o mysa med min underbara pojkvän. Är sugen på att laga ihop nån god soppa o kika på film. Kanske ska jag göra Calles goda tomatsoppa. Den har blivit en favvorit för oss!
Dags att göra lite nytta i hemmet nu stryka, diska, byta sängkläder and so on. Sånt som måste göras. Ska spela the best of David Bowie skivan så kanske jag får mer motivation. Vad lite musik kan göra...
 
Glömt min sladd till kameran hos älsklingen...men de kommer snart upp bilder...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback