Färgning av bryn

Nu är jag äntligen hem kommen. Packat ner bikinin o handduken till relaxen imon. Då får min bikini från H&M göra premiär. Den är riktigt söt på! Färgat ögonen brynen också...inte gjort de sen i somras...tyckte de va dags, känner mig genast mycke fräschare. Lite brun-utan-sol blev det i ansiktet också för jag känner mig så blek (men som sagt är ju alltid blek i hyn). Solarie går bort för min del. Har inte tillräckligt bra pigment för att uttsätta mig för de. Nån som har tips på nån bra brun utan sol? kör me Piz Buin nu, men kanske borde testa någon annan..

Pratat med min vän som är frisör nu, och inom nån vecka så får jag året fixat. Det blir ljusa slingor i mitt bruna hår...och ännu mer sen i vår så jag blir ännu ljusare. Ska jag satsa på lugg!? jag tror verkligen på de. Haft de innan och trivts riktigt bra med de. Och I vår ska de visst va hett sa Maja. So why not! Dags att sova nu...lång dag imon!! Undra vad A kommer överraska mig med efter relaxen...Så nyfiken..

Love //Fisen


Kommentarer
Postat av: Caroline

:) Okej!

Söt bikini!

Postat av: Caroline

:) Okej!

Söt bikini!

2007-02-15 @ 23:10:50
URL: http://calline.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack! :) Ja, då är det underbart men det kan såra rejält också. Nu har vi varit tillsammans i ett år och någon månad, och det känns bättre än någonsin :) Jag trodde känslorna skulle svalna med tiden :P

2007-02-15 @ 23:22:56
URL: http://calline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback