Fräscht från Indiska

135434-137
Bild:
Indiska

Hittade denna fina väskan när jag spande in Indiskas hemsida. Den kostar 249:-. Skulle vara fräsch till våren.

135434-136
Bild: Indiska
Denna tunikan är min nya favorit i garderoben. Jag har den i vit med svarta små prickar och den kommer från Indiska. Köpte den för tå veckor sen (inte hunnit ta nån egen bild) och den lär användas flitigt ivår till stuprörs jeans.
Inte ofta jag hanldar på indiska...tror jag köpt en top där innan, men kikar man kan man hitta guldkorn där.

Kommentarer
Postat av: Therezz

Den korallfärgade tunikan var såå fin! :) Jag glömmer bort att Indiska har små guldkorn de med när det gäller kläder! Jag brukar mest handla inredningssaker där! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback