Gone with the wind


Nästa bandsläpp 20 feb och den 21 feb är det biljettsläpp. Förväntningarna för bandsläppet är stora, hoppas verkligen på något riktigt bra. Nåt måste till om jag ska åka på Hultsfred iår för jag må säga att Roskilde lockar verkligen. Finns pengar och semester dagar så det räcker är de lika på och köra på båda...men som sagt. Vänta och se vad det dyker upp förband.


I kväll har jag myskväll för mig själv. Lagat pannkakor och ett gäng mat lådor till jobbet med ungpannkaka. Råkade dock spilla ut nästan all smet till mina pannkakor som jag skulle steka. Det var smet över hela golvet o spisen...sicken osis.
Ska äta lite hallon sorbet glass snart som Maja lämnade kvar hos mig förra veckan då jag va sjuk. Lite Earl grey te lär jag få värma mig med i soffan ikväll. Fryser...men endå vill jag testa glassen. Hela lägenheten full med värme ljus...men det hjälper knappt. Fattar inte varör jag aldrig får ha de varmt o gott här nu när de är vintern. Säkerligen hyresvärden som inte tycker att vi behöver ha mer värme. Men lite mer än 19 grader borde de kunna bjussa på.
Yvette kommer hit på lördag. Ska bli så kul att ses. Det nalkas utgång och massa tjejsnack.

Fattar ingetting... Är muren för hög. Jag springer inte efter. Tid är det i livet som vi har mest av, vi använder den bara olika. Prioriterar olika. Fattar olika beslut. Finns inga ursäkter. Kärlek och omtanke till nära och kära i vått och tort. Tomhet och saknad efter en älskad vän. Finns alltid tid att stanna upp och vända om. Gone with the wind...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback