Kärlekensdag

135434-154
Kärlek och tankar till mina nära och kära.
Love would never leave us alone  (Bob Marley)

Inget speciellt firande denna kärlekens dag,så vitt jag vet. Varför ska det vara så speciellt bara för att det är alla-hjärtans-dag. Jag tycker att man ska visa sina nära och kära hur mycket de betyder alla dagar om året. Överraska och hitta på saker tillsammans och visa sin kärlek. Mina vänner, familjen och pojkvän är allt för mig och går alltid i första hand. Ni finns alltid för mig och jag finns alltid för er.

En överraskning får det trots allt bli till killen. Ska inte vara hemma i kväll och älsklingen jobbar, men tänkte köpa några rosor och ge honom en realx-eftermiddag på fredag på
Rosenlundsbadet. Plus att han kommer få några checkar med "att göra saker" som han kan få lösa in när som helst under året till mig (kul grej).

Älskar er (vänner/familj/pojkvän) av hela mitt hjärta! (Ni vet vilka ni är)

Lots of love //Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback