Klipp o listra

Nu har kag lyckats att fixa ihop ett kort till älsklingen i Indesign. Blev fint, hoppas han blir glad.  Lite roligare när det är mer personligt. Letade efter nåt enkelt och stilrent kort igår på stan, men hittade inget. Fanns mest bara på blommor och nallar. Det går bort för mig...
Snart dags att ge siv av på innebandy match. Ska sitta i sekket för
JIK-Storvreta i herrarnas elitserie. Kommer bli en rikigt spännande match och nu gäller det verkligen att killarna börjar plocka poäng.
Ha en mysig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kenza

Sofie: Japp, jag har två stycken i modellen Squin. Dom smala stuprör med normal midja, I love them!:D Fast dom kostar 398 kr. Andra modellerna som är billiga tror jag..

Postat av: Kenza

Svar: Dom har jag sett, men dom föll mig inte riktigt i smaken. :P

2007-02-15 @ 11:53:18
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback