Lyxfredag

Helgen närmar sig...va skönt. Imon ka jag och älsklingen ha vår lilla "alla hjärtans dag". Hann inte me o ses igår, så vi sa att vi lyxar till det lite när vi har en ledig kväll. Då blir det relax och efter de så har A ansvaret att fixa en god middag. Ingen romantiker till kille jag har precis...men som sagt han är så go på alla övriga plan, den bästa för mig. Skulle han väl överraska mig med något nån gång...ja då skulle jag verkligen bli så över glad för de. Fick inget som helst igår av A, kanske lite besviken men som sagt blir ändå mycke gladare om han gör nåt lite extra vilken annan dag som helst under året. Ser framemot en super mysig fredags kväll tillsammans.
Sjukt trött på mitt jobb nu...pratade med Loréal idag om tjänsten jag sökt och de hör av sig inom 2 veckor om jag är intressant för tjänsten. Hoppas hoppas!!!
Ikväll blir det troligen ännu mer innebandy...jag o maja ska kanske o kika när vårt gamla lag spelar. Blir allltid så sugen på att börja spela igen när jag väl är där.

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är utmanad! Kolla in min blogg! :)

Postat av: Anna

Ohh när ska ni flytta ihop? Vi har bott ihop i 2 år cirka men vi har varit studenter, arbetslösa o så där...först nu har min sambo fast job o så där o vi kanske kan köpa lite nytt istället för att ha gamla slitna saker..från bådas tidigare hem och föräldrar o så..köpa nya saker tillsammans.

2007-02-15 @ 19:01:07
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback