Ny frisyr

Har tillbringat kvällen på Salong Hårfin med Maja. Har nu om friserad och som vanligt är jag inte rädd för att testa på nya saker med mitt hår. Har lyckats komma därifrån tidigare med permanentat, illrött-hår m.m. Men idag blev det en lite mer neutral förnyelse. Satsade på att behålla så mycket av möjligt av längderna, men ändå åkte ca 5 cm av p.g.a av att det va så slitet.
Avfärgade håret först, lade sedan i en brun toning innan det var dags för klippningen. Denna gången blev det lugg. Efter klippningen fixade Maja med de ljusa slingorna. Blev riktigt fint. Nu är det lite mer guldfärgade slingor och mörktbrunt, kommer bli mer slingor till sommaren då jag ska satsa på att vara ganska så ljushårig. Har varit hel brunett i 3 år nu sen jag färgade mitt  blonda hår till chokladbrunt.. Jag är verkligen super nöjd. A tyckte de va läckert.
Kommer med före och efterbild under morgon dagen...Hold on.

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Kommer bli riktigt spännande att se före- och efterbilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback