Nya mobiler från SonyEricsson

   
Bilder från mobil

Sonyericsson har helt klart de mobilern jag fastnat för. Gillar deras design och funktioner. Igår presenterades de senaste nyheterna. Fastnade verkligen för de här på bilderna ovan. Ska satsa på en ny framöver, men så  länge min betta funkar så får hon hänga me. Hon börja bli i lite dåligt skick och lever sitt egna liv. Älsklingen mest som försöker övertala mig om att jag borde investera i en ny o jag vill verkligen också de. Men de känns så tråkigt att lägga pengarna på...Kanske borde skaffa ett TRE-abonnemang!? inga här nere som kör med Halebop iaf som jag pratar med dagligen. Här kör tjejerna med tre... Ähh de här tåls att fundera på. Vilken mobil är fräschast???

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tja!
Jag är bosatt i Norrköping nu, bott här sen i augusti förra året. Pluggar på Campus, lärarprogrammet mot de tidigare åren. Det känns bra hittills iaf :)
Du e kvar i Jönnet, å på Smålands me eller? Sjukt länge sen jag såg dig!
Ha en bra dag i snön... yeek!
Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback