Onödigt vetande om mig

Lyssnar på just nu: P3, just nu spelas The Ark
Favoritcafé:
Claras, Lindströms (nära o bra)
Största som händer Sommar: Resa med pojkvännen (troligtvis Italien), Festival (Roskilde el. Hulstfred)
Favoritplagg i garderoben just nu: Grå/svarta Acne jeansen
Favoritskor just nu: Mina röda lack pumps (måste bli varmare ute nu, så de kan användas)
Längd: 1,65cm
Ögonfärg: Blå/grå
Byter gärna garderob med: Paris Hilton
Vanligaste färgen på mina kläder: Grå, svart, rött, vitt
Jag doftar: Gucci, Envy2me
Min yngsta kusin heter: Olivia 6 år och är min enda tjejkusin.Super sött liten sprallig tjej.
Byxa eller kjol? Byxor. Stuprörsjeans eller baggy
Så många skor har jag: 20 par kanske..har dålig koll.
Senast utlästa bok: Camilla Läckberg, Stenhuggaren
Mitt rum kan beskrivas som: Enkelt och stilrent
Mig själv med tre ord: Spontan, pratglad och envis
Jag ville bli när jag var liten: Frisör och det vill jag fortfarande bli. Började redan som lite att styla mina  vänner. *skratt* sådär lyckat. Tänk dig själv en 6-åring som tar fram saxen hur fint resultatet blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa alla om en hemsida som heter Gratisgen, där värvar man bara lite människor och så får man helt gratis utan några som helst jobbiga villkor gratisprylar, själv har jag valt ett presentkort på mq för 500 kr, så om du vill bli medlem du också, tryck här: http://gratisgen.se/?ref=63559

2007-02-23 @ 12:10:39
Postat av: Johanna

Det är så tacksam nu innan löningen dessutom (får min den 27:e)!
Helgen blir lugn och fin :S Själv då, några roliga planer?

Kram!

Postat av: Johanna

Åh det låter mysigt. Kul att få åka iväg en sväng ;)
Det är verkligen trist att få den så sent, men men :)

Kram!

2007-02-23 @ 15:26:16
URL: http://johannasshowroom.blogg.se
Postat av: emma

Rolig lista!

2007-02-23 @ 15:34:09
URL: http://ramde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback